Make-up wish list tag

Danes bom spisala na videz precej enostavno objavo, s pomočjo katere pa sem ugotovila, kako obsedena sem pravzaprav z ličili. Idejo sem dobila pri Maši, ki je na koncu objave pofočkala vse blogerke, da tudi same objavijo svojo wish listo. Ta pri meni vedno obsega vsaj 30 izdelkov, od tistih najcenejših pa vse do takšnih, ki jih verjetno nikoli ne bom kupila (hud poudarek na verjetno). Kljub dandanašnji tehnologiji imam svoj seznam želja še vedno napisan na papirju, ki je varno shranjen v mapici. Ko izdelek kupim, ga enostavno prečrtam in potem kaj kmalu napišem novega. Pazim le, da število željenih produktov nikoli ne preseže 50 in to mi zaenkrat dobro uspeva.

Trenutno vodim še en seznam z adventnimi koledarji, ki se iz tedna v teden pridno množijo. Z nakupom želim počakati do sredine novembra, saj sem še vedno v iskanju tistega pravega, ki mi bo za svojo ceno ponudil največ. Obljubim, da boš njegovo odpiranje lahko spremljal/a na Instagramu. :) No, sedaj pa je že čas, da si prebereš nekaj več o mojem make-up seznamu.

#1: Kaj je naslednji MU izdelek, ki ga želiš kupiti?

Če sem čisto iskrena, sem v iskanju dobrega contour produkta. Vse, kar sem zaenkrat preizkusila, je absolutno pretoplo. Želim si prahastega produkta, saj zaradi mastne kože kremaste strukture odpadejo, hkrati pa naj bi bil izdelek lahko nadgradljiv. Imaš morda kakšno priporočilo? Vsake ideje bom izredno vesela!

#2: Če bi lahko danes vkorakala v Sephoro in kupila eno stvar (brez omejitve denarja), kaj bi kupila?

Verjetno bi po vstopu v Sephoro pozabila, kje se me drži glava in bi na koncu kupila najbolj random produkt, ki bi ga zagledala. Po tehtnem premisleku pa sem se odločila za La Merjevo Fluid Long Wear tekočo podlago, ki stane preko 100 evrov. Res me namreč zanima, kaj je tako posebnega na produktu, ki nosi tako visoko ceno, verjetno pa bi bila nad končnim rezultatom razočarana.

#3: Kaj je najstarejši izdelek na tvojem Sephora Loves seznamu?

Kot sem omenila že zgoraj, svoje sezname vodim na papirju. Če pa se skoncentriram samo na produkte, ki so na prodaj v Sephori, gre za Stiline Glitter & Glow tekoče senčke. Sploh zdaj, ko se bliža obdobje bleščic na obrazu, me noro srbijo prsti po tem produktu. Še najbolj si želim odtenkov Smoldering Satin in Kitten Karma.

#4: Kaj je najnovejši izdelek na tvojem Sephora Loves seznamu?

Gre za mat šminke znamke Pac McGrath, ki je meni osebno manj poznana znamka. Prepričala me je embalaža, ki jo krasijo zlate ustnice. Branila se ne bi nobenega odtenka, najbolj pa sta me prepričala Omi in Christy.

#5: Kateri parfum je na vrhu tvoje liste želja?

Ko pride do parfumov, imam že kar nekaj let svojo klasiko. Gre za Diorjev Hypnotic Poison, ki pa je za vsakodnevno rabo enostavno predrag. Če bi imela dovolj financ, bi si naredila doživljensko zalogo.

#6: Katerih novosti se najbolj veseliš?

Pravzaprav trenutno ni novosti na trgu, ki bi se jih zares veselila. Zdi se mi, da posebnih novosti sploh ni izdanih, zato moje oko pritegnejo le posamezni produkti. Komaj čakam, da trend roza in rdečih senčk mine (čeprav sama največ posegam po njih), hkrati pa ne vem, česa bi se razveselila. Še najbolj me navdušujejo holographic izdelki, ki pa v 99 % primerov niso zares holo.

#7: Ali obstajajo kakšni drogerijski izdelki, ki si jih želiš, pa jih še nisi kupila?

Seveda, takih izdelkov je kar nekaj. Med prvimi so L'Orealove tekoče šminke, ki dišijo po čokoladi. Vsaj 2-krat tedensko se med sprehajanjem po Mullerju ustavim pri L'Oreal polici in nestrpno čakam na njihov prihod. Če bi bil na voljo odtenek, ki bi bil dovolj svetel zame, bi si kupila tudi Maybellinov Instant Age Rewind, tako pa potrpežljivo čakam na večjo izbiro odtenkov ...

#8: Paleta senčil, ki si jo najbolj želiš?

Kot že mnogo blogerk pred mano, bom tu navedla eno izmed palet znamke Natasha Denona. Meni najbolj všečna je Gold verzija, ki pa bi mojo denarnico olajšala za 129 dolarjev, MU zbirko pa obogatila za 15 senčk. Ne bom rekla, da je ne bom nikoli kupila, saj gre za res prečudovit kos, pred nakupom pa bi jo rada vsaj osebno poswatchala.

#9: Izdelek, ki si ga boš zaželela za naslednji božič/rojstni dan?

Ponavadi si za božično in rojstnodnevno darilo zaželim kaj res pomembnega, nakup ličil pa prepustim sebi, saj moji najbližji niso ravno ljubitelji kozmetike. Ker mi počasi zmanjkuje vseh najljubših tekočih podlag, si bom letos najverjetneje privoščila Magic tekočo podlago, ki pripada znamki Charlotte Tilbury. Že nekaj mesecev jo namreč vztrajno dodajam in odstranjujem iz svoje nakupovalne košarice, tako da v božiču/rojstnem dnevu vidim samo izgovor za dokončno naročilo.

#10: Za kateri izdelek si želiš, da bi bil dostopen v tvoji državi?

Najbolj hrepenim po dostopnosti NYXovih izdelkov v fizičnih trgovinah, saj gre za eno boljših drogerijskih znamk. Znamka je sedaj že nekaj mesecev dostopna na Ličila.si, a vseeno pogrešam fizični stik. Če se ne motim, bo na voljo v Pink Panda drogerijah, o katerih se na našem trgu že kar nekaj časa šušlja. Prve podružnice čez mejo so že odprte ...

#11: Kaj si res želiš, pa ne boš nikoli kupila zaradi previsoke cene?

Huh, najprej sem imela na koncu jezika (ali bolje rečeno prstov) pregrešno drage znamke, kot so La Mer, Viseart in La Prairie, potem pa sem se ustavila. Zakaj? Ker ne bom nikoli rekla nikoli, saj se zarečenega kruha največ poje. :)

#12: Če bi ti lepotni duhec lahko izpolnil eno željo, kaj bi si zaželela?

Da bi našla popolno kombinacijo izdelkov, s katerimi bi moja tekoča podlaga cel dan ostala mat in izgledala relativno naravno. To vprašanje je imelo še najbolj direkten odgovor.

Tako, s tem današnjo objavo zaključujem. Ti je bila všeč? Si morda deliva kakšno željo? Prav tako kot Maša tudi jaz k sodelovanju vabim vse blogerke, še posebej pa bi rada prebrala Belin in Sandrin zapis. I challenge you, girls :)

Želim ti lepo nedeljo in se beremo naslednjič,

Diana

Komentarji