BBMULJ, 1. del

Pozdravljen, pozdravljena,

danes (prvič odkar pišem blog) sedim pred računalnikom s popolnoma neurejenimi mislimi. Največji blogerski dogodek leta je za nami, občutki pa so tako fenomenalni, da ne vem, kje točno bi sploh začela. Če bi bi nekdo pol leta nazaj rekel, da bom imela možnost udeležbe na takšnem dogodku, bi se mu verjetno samo zasmejala.

Osnovne informacije

BBMULJ (ali beautiful bloggers meet up Ljubljana) je letos potekal 9. 11. 2018 in sicer v Mestnem muzeju Ljubljana. Lokacija je bila popolna v večih pogledih: bila je prefinjena, prostorna, parkirišče in avtobusna postaja pa sta bili dovolj blizu, da je bil dogodek izredno dostopen. Tako kot že 3 leta prej ga je tudi letos organizirala Nika Veger, ki ji še enkrat iskreno čestitam za izpeljavo dogodka. Osnovni nameni so sklepanje novih poznanstev, druženje in izobraževanje blogerk na vseh možnih področjih. In predvsem slednjemu bi rada namenila današnjo objavo.

Predavanja

Za nas je bilo organiziranih 10 predavanj, ki so se med sabo dovolj razlikovala, da niso bila dolgočasna, hkrati pa so imela rdečo nit. Če mi je na faksu težko presedeti 5 ur, mi je včerajšnjih 12 minilo v trenutku. Pred začetkom pouka nas je Barbarella pocrkljala z odličnim zajtrkom, po katerem se mi je še danes zjutraj kar malo tožilo.

Prvo predavanje se je začelo okoli 9. ure zjutraj in je imelo zame precej novo tematiko: soustanoviteljica znamke Erborian je pripotovala v Slovenijo samo z razlogom, da nam je predavala o korejski kozmetiki. Erborian je na slovenskem trgu povsem svež, hkrati pa je tudi prva znamka korejske kozmetike, ki je na voljo v fizičnih trgovinah. Katalin Berenyi je  leta 2007 idejo zanjo dobila na podobni lepotni konferenci, danes pa gre za eno najbolj prodajanih znamk v Sephorinih trgovinah.

Kot ti je najbrž že znano, so Korejke ženske, ki za nego svoje kože dnevno porabijo največ časa. Katalin nam je razložila, da je to posledica uporabe 10-15 produktov, ki lahko trajanje jutranje/večerne nege raztegnejo tudi do ene ure. Ker pa si Evropejci za nego ne znamo (in tudi nočemo) vzeti dveh ur na dan, je glavna filozofija znamke to, da se videz popolne kože doseže v nekaj minutah. Za to so pravzaprav potrebni le trije koraki:
1. Detox: za ta korak naj bi si vzeli največ časa, saj je pomembno, da čistilo res vmasiramo v kožo. Priporočeno je dvojno čiščenje, najprej s produktom na oljni osnovi, nato pa še z izdelkom na vodni osnovi.
2. Boost: gre za nego kože z aktivnimi sestavinami. Če smo s čiščenjem odstranili vse slabe stvari, je pri negi čas, da v kožo vrnemo vse dobro. Tukaj je predvsem pomembna hidracija kože.
3. Finish: v tem koraku je Erborian absolutni prvak po številu prodanih izdelkov. Po negi prideta na vrsto CC ali BB krema, ki poskrbita za popolno kožo. Katalin bi rekla: "it's your skin but better."

Na koncu predavanja sta nam bila predstavljena še dva izdelka, ki bosta na voljo po novem letu: CC red correct (= CC krema za vse tiste z rdečico na obrazu) in CC Eye krema, ki jo bomo uporabnice lahko nanašale tudi okoli oči. Skoraj uro dolgo predavanje je minilo zelo hitro, mene pa spodbudilo k preizkušanju novosti. :)

Takoj za korejsko kozmetiko pa je na spored prišlo bolj promocijsko orientirano predavanje z naslovom Male skrivnosti Instagrama, ki ga je vodila Tina Dobovšek, ustanoviteljica podjetja InstaCoach. Priznam, da se mi je pred začetkom zdelo, da Instagram dobro poznam, saj ga imam že kar nekaj let, pa mi je Tina dokazala ravno nasprotno.

Idealen profil ne obstaja, prav tako pa ne obstaja recept za uspeh, saj se Instagram ves čas spreminja. In čeprav vsi manjši ustvarjalci sovražimo njegov algoritem, nam je Tina povedala, da ga z vztrajanjem in pogostim objavljanjem lahko premagamo. In ker je kvaliteta pomembnejša od kvantitete, nam je nato dala še nekaj nasvetom o tem, kako svoje profile lahko naredimo bolj privlačne: pomembno je slediti hashtagom, jih uporabiti okoli 30, uporabljati nalepke ... Tisto edino zlato pravilo pa je: "Do not cheat the system!"

 Po krajši pavzi in ponovnemu crkljanju s hrano je bila na vrsti delavnica Ajde Horvat, ki se je imenovala Workšop fotošop. Na tem mestu bom iskreno priznala, da mi je bila to najzahtevnejša delavnica, saj Photoshopa ne uporabljam. Vse svoje slike uredim na telefonu, hkrati pa mi je bilo težko narediti si kakršnekoli zapiske, saj mi je bil sam program popolnoma neznan. Je pa res, da Ajda stvar obvlada in sem v prikazovanju retuširanja uživala. Sedaj na revije in fotografije gledam z novimi očmi, saj je fotošopiranih mnogo več stvari, kot bi si kdajkoli prej mislila.

Ob 12. 30 je bil čas za lepotno tržnico in kosilo. Tudi tokrat hrana ni razočarala, še bolj pa sem bila presenečena nad stojnicami podjetij. Najprej so nas crkljali pri znamkah, kot so L'Occitane (njihova božična linija je enostavno prečudovita!), Essence, Catrice, Medex, The Body Shop, Erborian itd. Pri vsaki izmed stojnic so nas čakale tudi vrečke z darilci, ki pa pridejo na vrsto v naslednji objavi (najverjetneje jutri). Lahko samo rečem, da me je na koncu dneva skrbelo, če bo moj avto sploh uspel prepeljati tolikšno število vrečk :D

Šalo na stran ali čas je za četrto predavanje z naslovom Moj blog, moj biznis, ki ga je vodil Ivan Kranjec. Tu je šlo verjetno za najbolj resno predavanje v celotnem dnevu, saj je debata tekla o tem, kaj storiti, ko blogerstvo preraste hobi in postane glavni/stranski vir zaslužka. Šele takrat sem se zares zavedla, na koliko zank je potrebno biti pozoren kot bloger.

Predavanje o etiki v blogerstvu je na meni pustilo največji vtis. Energična Darija Aleksić mi je dala misliti, kako velik doseg blogerji zares imamo. Preprosta objava o izdelku ima lahko ogromne posledice (za primer si lahko pogledamo svetovno znane guruje), en sam napačno napisan sestavek pa blogerju lahko uniči ugled, ki si ga je gradil mnoga leta.

Darija je spregovorila tudi o razlogu, zakaj nas včasih vleče na stranske tire in h krajšim potem, ki pa se dolgoročno izkažejo za napačne. Po koncu njenega predavanja sem sama sebi obljubila, da bom na svojem blogu vedno ostala zvesta sama sebi in svojim vrednotam. Upoštevala sem tudi njen nasvet, naj si na list papirja zapišem svoje vrednote in ga pogledam takrat, ko bom postavljena pred etične pomisleke.

Med jezikovno ordinacijo Marka Janše sem imela sama kar nekaj pomislekov glede svojega načina pisanja. Govorec nam je predstavil nekaj glavnih pravil pisanja in jih utemeljil na napakah, ki smo jih blogerke zagrešile med pisanjem. Vse lepo in prav, v mnogih točkah sem se kot slovenistka z njim strinjala, le pri eni pa sva si prišla navkriž. Na mojem blogu se mi namreč nepotrebno zdi pojasnjevati osnovne pojme, kot so osvetljevalec, holografsko itd., saj se mi zdi, da moje objave prebirajo ljudje, ki jih kozmetika zanima. Takšni pa razčiščevanja osnov ponavadi ne potrebujejo. Če se motim, mi prosim sporoči v komentar spodaj, piši mi na Instagramu, kamorkoli pač - rada bi namreč slišala tvojo povratno informacijo. :)

Končno, naredi si cenik - predavanje Aleša Lisaca, ki je bilo izredno poučno za vse blogerke, največ pa smo od njega verjetno odnesle blogerke začetnice. Sama priznam, da prej nisem imela niti najmanjšega občutka, okoli kakšnih številk se gibljejo zapisi. Nika in Maša sta poskrbeli za anketni vprašalnik, ki smo ga pred BBMULJ izpolnile skoraj vse blogerke, nato pa sta statistično poskrbeli za približne številke.Naj pa ti povem, da čeprav se plačilo na prvi pogled sliši ogromno, se večina bralcev in bralk sploh ne zaveda, koliko ur dela je potrebnih za en sam post.

Beauty Bloggers Awards

Na koncu dneva so bile podeljene še nagrade vsem tistim, ki so v preteklem letu na svojem področju najbolj blesteli. Blogerke smo glasovale v vsaki kategoriji, od dvanajstih jih je bilo zaradi nesoglasij pri glasovanju podeljenih le 9.

Najboljša slovenska znamka: Afrodita
Najboljša slovenska spletna trgovina: Ličila.si
Najboljši izdelek za nego obraza: Natura Siberica Black cleansing butter (sama sem glasovala za belo verzijo, a sem vseeno noro zadovoljna z zmagovalcem)
Najboljši izdelek za nego telesa: The Body Shop jogurti za telo
Najboljši kos ličila: Catrice Prime and fine goodbye pores (v trenutku vključen na make up wish listo)
Najboljša lepotna inovacija: O'right (nega las z zelenim konceptom - njihove plastenke so narejene iz semen dreves, kar pomeni, da po koncu uporabe lahko vse skupaj posadimo)
Podjetje, ki je v preteklem letu najbolje sodelovalo z blogerji: Stillmark d.o.o (Melvita, L'Occitane, Erborian)
Najboljši lepotni blog: Sugarlove blog (z zelo emocionalno razglasitvijo. Moniki še enkrat želim iskrene čestitke! :))
Najbolj prizadevna blogerska osebnost: Nika Veger (nagrada je definitivno šla v prave roke)


Tako, kot si verjetno že lahko razbral/a iz mojega zapisa, sem bila nad lepotno konferenco več kot samo navdušena. Zdi se mi, da je bila to najboljša investicija v moj blog, kar sem jih naredila do sedaj. Jutri pa na blog prihaja še drugi del, ki pa bo vseboval vsa darilca, ki smo jih prejele in pa nekaj besedic o novostih znamk. :)

Upam, da nisem bila predolga in se tipkamo jutri,

Diana

Komentarji